2 Ocak 2011 Pazar

Amorti*

"2010 Lizbon" isimli blog yazımdan sonra 2011 için hayli sönük kalacağa benziyor bu yazı.

Çok uzatmayacağım zaten; ama adettendir "koca bir yılı geride bıraktık gelecek yıl daha güzel olsun vs vs " minvalinde bi şeyler yazmak. 12 yıl günlük tutmuşum ve bıkmadan bu klişeyi farklı biçimlerde yazmışım..

Çok net hatırlıyorum. Geçen sene ajandamı elime alıp sayfaları çevirerek "vay be" demiştim.. "bir sürü gün var önümde, kim bilir neler yaşıcam.. neler görcem kim bilir" diye heyecan yapmıştım. sayfalar o kadar boştu ki.. "temmuzu da görebilcek miyim acaba,, kasımda doğum günümde napıcam acabaağ" diye meraklanmıştım... Biraz önce baktım da ajandama... Bazı sayfalar yine boş, dolu olan sayfalarsa vize/final ve film tarihleri ile dolu ..ve birkaç buluşma.

Varsın bu yıl da öyle olsun... Şikayetçi değilim. Aslında duygular dile gelmediğinden kaybediyor çoğu zaman. Sayfalara sığmayacaklarını bildikleri için olsa gerek.


İsterim ki, her sayfasına bir önceki günden farklı bir cümle kurabileceğimiz bir defter olsun bu yıl. Hiç olmazsa bittiğinde 365 cümlelik bir hikayemiz olur.


*Biletime amorti çıktı. Ben bu amortiyi gelecek yıl yaşayacaklarım için bir ipucu olarak düşünürken en güzel yorum pelinden geldi: "ne kazandın ne kaybettin be selin, boşversene, hiç değilse birkaç gün umudun oldu."




İyi sene...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder