15 Eylül 2010 Çarşamba

İstidlal

Bir ilişkideki favori sözün "gerizekalı" olduğu varsayılırsa -karşı cinsle- pek de iyi anlaştığımız söylenemez.

....

Ayrı gezegenlerden olduğumuza inandırıldığımız için anlaşamadığımızı düşünmüyorum ama neden anlaşamadığımız sorusuna bundan daha mantıklı bir şekilde cevap da veremiyorum.

....


Nasıl yürüyebiliyor bu ilişkiler? Birileri yürütebiliyor yani. Hatta, sanki ben hariç herkes yürütebiliyor.

....

Hiçbir şey için kendime kızmıyorum. Sakarlığıma veriyorum. Belki beceremiyorumdur.

...

"Hasta bir ruhun var" çıkarımı "ruh hastası" tabirinin eş anlamlısı olabilir belki. Ama her zaman derim, gereksiz kibarlık ne sakil durmakta üzerinde.
...

"Ben sana layık değilim" dediğin zaman yapmam gereken, sana katılmak olmalıydı.

...

...ve tüm söylediklerinden sonra herhangi biri ile bir ömür geçirmeyi hak ediyorsun. Evet herhangi biri ile. Alelade mi demeliydim? Hayır hayır, pespaye demem.





2 yorum: