3 Nisan 2010 Cumartesi

Başlıyorum.

Aslında ben yazmıcaktım.

1ispanyaguncesi'yle zirvede bırakıcaktım. zirve diyorum çünkü hala arada girip okuyorum canım sıkıldıkça, ondan. evet. tevazuyu bırakalı çok oldu.

peki yazmam için beni dürten şey nedir ?

hemmen anlatıyorum:

tramvaydayım. telefonla konuşuyorum. yanımda bi tane kadın.
"telefonla konuşurken beni elektrik alanında bırakıyosunuz" dedi.
anlamadım önce. yani anladım da ama nolur öyle dememiş olsun dedim.

"pardon, napıyorum" diye tekrar sordum.
"beni elektrik alanında bırakıyosunuz" dedi. yineledi yahu.

"ben telefonu kapatıyorum, burada elektrik alanında bıraktığım biri varmış" deyip telefonu kapattım tabi.

benim kimyam fiziğim falan kötüdür. hani mutlaka o telefonun ona bi zararı vardır, orasından eminim. ama elektrik yaydığını düşünmedim ben hiç. yanlışım varsa düzeltilmek isterim. ya da eğer varsa böyle bi şey, ben hayatımda ilk defa bu kadar bilimsel uyarıldım.

"ama kapatın efendim, otobüs kaza yapıcak" tan daha inandırıcıydı en azından.

budur efendim yazma isteğimi tetikleyen şey.
bi kere ben istanbul gibi bi yerde yaşıyorum. bir sürü insan var.
görmeniz lazım. bir sürü. çok fazlayız biz. çok da renkliyiz ama.

eh, okula giderken de 3 vesait kullanıyorum. neredeyse hepsinde farklı bişi yaşıyorum.
unutmak istemiyorum bazılarını mesela.
bundan sebep.

mesela telefonla elektrik yaydığımı unutmak istemem.

devamı gelir umuyorum. umarım gelir.


bence burcu buna sevinir.

6 yorum:

  1. ilk izleyicin olarak ilk yorumun da benden pirensesstar. yaz yaz seviyoruz seni. kalpleeeğğğrrr(L)

    YanıtlaSil
  2. nmr bile bir nebze zararlıyken, yanında telefonla konuşan birinin yaydığı elektrikten ölmez kimse, merak etmesin.

    =)

    YanıtlaSil
  3. o zaman bu noktada, otobüsün kaza yapıp insanların ölme olasılığı daha mı fazla oluyor? bilemedim bak şimdi.

    ve cansunun tam 27 saniye sonra izleyicim oluşu. saydım tabi.

    YanıtlaSil
  4. o zaman yazmaya başlatan gergin teyzeye teşekkür ediyoruz

    YanıtlaSil
  5. hmm.. teşekkür ederim :)) .. çok teşekkürlü oldu bu. neyse tüm teşekkürlerimi burada sunmuş olayım ben o zaman. herkese.

    YanıtlaSil
  6. selin sevinmek ne demek!! facebookumdan bu başlığı gördüm ya çığlık attım resmen!!hmn tıkladım girdim ama heycndan okudumuu anlayamadm flnn.sakinledim önce bi baştan başladım : )
    olley bee!! selin blog sayfalarına geri döndü bee!! lirilirili.

    YanıtlaSil