20 Nisan 2010 Salı

böyle şeyler de yaşıyorum bazen.

otobüs kalabalık.

arka kapıdan binmişim.
adettendir. pasomu uzattım önlere.
derken önümde yer boşalınca oturdum.
yağmur falan var mı camdan dışarıya baktım. ders baktım biraz da.

ismimle birlikte soyismimin "anons" edildiğini duydum.
bağırdı resmen biri.
şaşırdım.

-e..evet benim ?

- bu da pasonuz.


ama ben pasomu gönderdiğimi unutmuştum tabi.


Okuldayım.

Sevdiğim bi araştırma görevlisinin odasına girdim.

- Hocam , dedim. Nolucak bizim bu staj işleri falan.

...Hoca anlatmaya başladı...
ne anlattı tam hatırlamıyorum.

bi yerde takıldı ama hatırlayamadı döndü bana,

"sen söyle adını" dedi.

ben de "Selin" dedim.


karşısında yarıldım tabi.

öyle olunca ben de olsam kovardım beni odadan.

sevgiler. ehehe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder