13 Nisan 2010 Salı

garip bi yer burası.

ha. ha.

komik aslında, bazen.
ama garip çoğunlukla.

dün mesela metrobüste bi kadın kucağımda geldi.

"ay kusura bakmayın rahatsız ediyorum " gibi dünyanın en sallama özür cümlesini sarfedince kucağımda yolculuk etme hakkı kazandı. bi garip valla. ama olsun, "bacaklarımı kamufle etti, bi işe yaradı" dedim, bi de sevinir gibi oldum. ben de bi garibim.

sahii bacak. bacak yani. bacak. o da bi garip. yani ete bürünmüş bir kemiği bu kadar bakılası kılan ne ben onu anlamadım. diz yahu bu. diz ve kemik yani. kaval kemiği.. yani merak ediyorum,, (aslında burdan istediğim hedef kitleye ulaşamam ben ama, olsun ) dizinizden aşağısı mı yok hı ? garipsiniz, valla garip.


yeni nesil çocuklar da bi garip. kadın metrobüste oturmuş, yanına da 5-6 yaşlarında "yeni nesil" olan çocuğunu oturtmuş. şimdi kadına çocuğu kucağına al diyolar. yahu o çocuk belki 6 yaşında falan ama, BENİM KADAR O yahu. benim kadar yani. çocuk ülker çikolatalı gofret ve hamburger ikilisiyle büyümüş yani. ezilir ki annesi altında. alınır mı o kucağa hiç, ne garip.


sonraaaa,,

amerikadan bi arkadaşıma mektup atmasını söylemiştim mesela. aldım bugün mektubunu. ama o da ilginçti. bilgisayarda yazıp çıktısını göndermiş. e-mail atsaydı falan ben çıktı alırdım burdan diye düşündüm. bi imza falan belki atsaydı. neyse. zarfı güzel.


ya da...

5 dk içinde hadi fal baktıralım deyip koştura koştura falcıya giden ben ve arkadaşlarım da bi garibiz... hatta fal baktırıcaz diye "randevularımıza" geç kalışımız da...

"peki sana ne dediii " diye birbirimiz hakkında meraklanmamız da ilginçti tabi. falcı bu ya. umut satın aldık aslında biz. telve bahane. 2 gün, 22 gün, 6 sene , 1 sene... ay sonu, yılbaşı... güzellikler hep bizimle. bunlara sevindik biz. ilk defa duyuyomuş gibi şaşırdık bildiğimiz şeylere.

falcı şey diyo mesela
"yakınında bilmemne burcu biri var, ona ayın 19 unda mal mülk bişi gelicek... çok para bu."

iç ses: not al selin. ayın 19 u. annenden para iste, çünkü zengin olucak.

...

iç ses: nisanın sonuna not al selin. bi buluşmaya gidiceksin. mutlu dön.

...

iç ses: gördüğün ilk uzun suratlı, bilmemne burcu birine potansiyel kocan gözüyle bak.

...

"ajandam falcının dedikleriyle doldu" değil tabi.

ama o da garip olurdu.


garip bi yer burası.

çocuğuna "Dolunay" ismini koyup " Doli" diye çağıran ebeveynlerin olduğu bi yer.

ilginç.

seviyorum çok.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder